14 januari 2010

Paddington Station


Få se om flyget hem går idag. Det har snöat i London...

4 kommentarer:

Ingela sa...

Oj, vi kunde ha haft bloggträff i London!!!

hakke sa...

Och det säger du nu! Om det är någon tröst hade jag en bloggbefriad kollega i släptåg och bara ca 20 minuter oplanerad tid under den tre dagar långa Londonvistelsen.

Ingela sa...

Fyra dagar och ungefär dubbelt så mycket tid över. Troligen inte samma tidpunkt som din.

Jag var på IT-mässa. Vad gjorde du?

hakke sa...

Jag var på tre dagar kurs på vårt kontor strax norr om Mooregate. Eftersom vi var 12 kollegor samlade från olika delar av Europa hade vi ganska fullbokat med kurs på dagarna och middagar på kvällarna.

Jag jobbade med utbildning på Ericsson på 90-talet, bland annat med utvärderingar av hur man kan och inte kan använda IT i pedagogiken. Hade jag varit kvar där så hade jag förmodligen varit på samma mässa som du! :)